نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2807
-
الف
+

فریبا نادری: از «حشمت فردوس» می ترسیدم/شاخص ترین کار من «ستایش3» است

فریبا نادری از «پری سیما» به عنوان شاخص ترین کار خود یاد کرد.

به گزارش آی فیلم2، بانو «فریبا نادری» بازیگر نقش «پری سیما» در سریال «ستایش» درپیوند با کرکتر منفی خود در این سریال گفت: شاخص ترین کار من «ستایش۳ » است و خوشحالم که کرکترم را به خوبی ایفا کردم.

وی که در  یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بود، گفت: نقش منفی خیلی سخت تر است چون معمولا فاصله زیادی با شخصیت واقعی خود بازیگر دارد و به کمک کارگردان و یا نویسنده ای خوب نیاز دارد.

بانو نادری ادامه داد: من به پری سیما حق نمی دهم اینقدر بد باشد. او حق دارد ناراحت باشد اما حق ندارد روی تمام روابط و خانواده پا بگذارد.

وی درباره تعامل نقش خود با حشمت فردوس بیان کرد: اولین بار که مقابل آقای داریوش ارجمند قرار بود بازی کنم سکانسی بود که قرار بود او را تهدید کنم ولی از قبل ترس داشتم و نگران این بودم که باید از موضع قدرت صحبت کنم و فکر می‌کردم در توانم نبود. این ترس از حشمت فردوس بود چون آقای ارجمند به شدت مرد دوست‌داشتنی‌ هستند و من را که دیدند فهمیدند ترسیده‌ام.

نادری همچنین درباره نظر مردم نسبت به نقش خود در سریال ستایش با خنده گفت: من آب می‌خورم مردم می‌گویند پول حشمت فردوس را خورده ام.

فریبا نادری در 23 حمل سال ۱۳۶۳ در «تهران» به دنیا آمد. از طفولیت عاشق بازیگری بود و بزرگ‌ترین آرزویش این بود که جای قهرمان فلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرد اما پدر و مادرش مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا او به درسش بیشتر توجه کند.

 20 ساله بود که با بازی در سریال «مروارید سرخ» در سال 1383 پا به عرصه بازیگری گذاشت.

«بزرگمرد کوچک»، «گمشدگان»، «فاکتور هشت»، «گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... ازجمله سریال هایی است که این  بانوی بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

ب م

نظر شما
ارسال نظر